بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آمار های مهندسی سئو

آمار های مهندسی سئو

اهمیت مهندسی سئو

اهمیت مهندسی سئو  در دنیای امروز کسب و کار ها بسیار زیاد است . امروز قصد داریم تا به اهمیت مهندسی بیشتر پی ببریم . فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه هستید ، برای تبلیغ فروشگاه ها و همچنین افزایش مشتری چه کارهایی را انجام می دهید ؟ شاید یکی از کارهایی که انجام دهید تبلیغات فیزیکی مانند قرار دادن بنر و یا پخش کردن تراکت از فروشگاه خود باشد . یکی دیگر از کارهایی که می توان انجام داد برای تبلیغات  فروشگاه خود ، تبلیغات به صورت پیامکی می باشد . حالا اگر فرض کنیم تمام تبلیغاتی که ما انجام دادیم بازخوردی عالی داشته باشد یک تعدادی از مشتریان به فروشگاه شما مراجعه  می کنند و چند درصد از مراجعه کنندگان از فروشگاه شما خرید می کنند.

 

استفاده از خدمات مهندسی سئو در اصفهان

اما حالا باهم بررسی میکنیم اگر فروشگاه شما به صورت فیزیکی وجود داشته باشد و شما علاوه بر تبلیغات فیزیکی برای فروشگاه خود تبلیغات اینترنتی و حضور در بستر وب را داشته باشید چه تاثیری در فروش شما می گذارد ، اگر به تعداد  جستجو های انجام شده در حوزه های مختلف نگاهی بیندازیم می بینیم که چه تعدادی از مشتریان در اینترنت حضور دارند که شاید به صورت فیزیکی مشتری شما نباشند ، برای مثال تعداد ماهیانه کلمات حوزه تعمیرات در گوگل به عبارت زیر می باشد :  تعمیرات یخچال 22400 تعمیرگاه یخچال 22000 تعمیر کولر گازی 3600 تعمیر تلویزیون 4600  و تعمیرات موبایل 12800 می باشد . اینها اعدادی هستند که در کلمات گفته شده در گوگل به صورت ماهیانه ، توسط کاربران جستجو می شود. شما فرض کنید در یکی از حوزه های گفته شده فعالیت دارید ، اگر شما مشتریان فیزیکی خود را در محل فروشگاه خود داشته باشید و اضافه بر آن مشتریان غیر حضوری و یا به قول معروف به صورت اینترنتی خود را نیز داشته باشید می بینید که درآمد و فروش شما به صورت بسیار زیادی گسترش پیدا خواهد کرد .

 

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

برای مهندسی سئو چه کنیم ؟

 برای اینکه بتوانیم مشتریانی که در اینترنت حضور دارند را به سایت خود انتقال دهیم باید یکسری فعالیت هایی روی سایت شما انجام شود . در مرحله اول ما نیاز داریم که یک سایت داشته باشیم اگر هنوز سایت ندارید پیشنهاد می کنیم از خدمات طراحی سایت در اصفهان گروه تبلیغاتی آیتوک استفاده نمایید . در مرحله بعدی برای رشد نیاز به مهندسی سئو داریم .  برای داشتن یک سایت پویا و همچنین کسب رتبه های برتر گوگل پیشنهاد می کنیم از خدمات مهندسی سئو در اصفهان گروه تبلیغاتی آیتوک استفاده نمایید .  برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت گروه تبلیغاتی آیتوک مراجعه نمایید .

www.itookteam.ir

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده